25 Ekim 2010 Pazartesi

Benim için dış görünüş önemli degil ki!!

Bu sözü anlamaya çalışalım,dış görünüş önemli degilse neresi önemli,ne önemli??Tamam kafa yapın uyacak ama gördügün baktıgın kişi de önemlidir.Ben şahsen önem vermiyorum dış görünüşe neden mi,çünkü kafamın uydugu kişinin dış görüntüsü belli bir zaman sonra ilgilendirmiyor beni,aynı dili konuştugumuz için zaten kendi kendime cazibesine kapılıveriyorum.Çok nadirdir böyle vakalar bende ve tuttum mu da bırkmam zordur.Kendi kendimi başkasında bulmuşum bırakır mıyım ki hayatta aklımdan geçmez bırakmak,ama bazen insan kendisinden bile sıkılır.Bu durumda n'apmak gerekir hani dış görünüş önemli degil kafada uyuyordu eeee bizi birbirimize baglayan şey nereye gitti şimdi???Afalladık galiba!!Püf noktası şurada; insan kendi kendinden sıkılır ama kendisini başkasında görmekten haz alır!!Aaaa ben de böyleyim;deme duygusu bambaşkadır,bu sadece ask meşk konularında degil,arkadaşlık ve dostlukta da bu böyledir.Karşındaki kilolu da olsa çirkin de olsa hatta tam burnun ortasında kocaman ben de olsa konuştukça sen açılıyorsan karşındaki de güzelleşir.Ne yazık kı bunun farkında olan sadece azınlık!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder